vrijdag 3 februari 2012

En toen was het ineens winter...

Min 9, en een pak sneeuw van zeker tien cm dik. En dat terwijl ik al helemaal klaar was voor de lente... De narcisjes voor het raam zijn spontaan terug in hun knopjes gekropen! 

Maar eerlijk is eerlijk, het is ergens ook wel erg mooi. Het bos om de hoek is vandaag veranderd in een prachtig winterlandschap en op een of andere manier voel ik mezelf altijd erg gelukkig als ik het knisperen van verse sneeuw onder mijn schoenen hoor en voel. 
De wereld, bedekt onder een laagje sneeuw, lijkt ineens wat knusser te zijn dan anders...

Bij deze winterse taferelen komen mijn -al maanden geleden gehaakte- sneeuwpopjes eindelijk tot hun recht.


Ach en de lente, die is al onderweg heb ik me laten vertellen. 
Dus morgen eerst nog maar even met kleine pollewop genieten van de sneeuw...

Een fijn winters weekend gewenst!

Liefs van tante Pollewopje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie