zaterdag 28 april 2012

En de give away gaat naar...

Niet één maar twee gelukkigen...

Nou ja beter gezegd, de give away zoals op het plaatje afgebeeld gaat naar de een en één extra gemaakte hanger gaat als ereprijs naar de ander, want die ander had ons heerlijke eiland direct goed geraden. Dat is toch ook wel een kadootje waard...

Hier een plaatje van de ereprijs:
En deze gaat naar................

toevallig naar Lanzarote geweest? of toch Malta...in elk geval mooie foto's van een ongetwijfeld heerlijke vakantie!
groetjes Patricia vd Burgt-Vugs

En dan over naar de volgende uitslag...

We, dat wil zeggen kleine pollewop en ik, hebben dit keer gekozen voor de naamopgescheurdepapiertjesenindehoedgraai-methode...

Dat ziet er dan ongeveer zo uit:


Dan grabbelen en graaien maar en dan komt er............
......................................................
.....................................
.....................
.....
dit als uitslag uit....


Wat een prachtige foto's. Daar zou ik nu wel willen zijn, kijk ik nu naar buiten zie ik alleen maar regen. Ik zou graag kans maken op de ketting, dit is wel wat voor mij!

Talitha van Lief & Mooi deze is voor jou:

***Gefeliciteerd Patricia en Talitha***

Sturen jullie even je adresgegevens naar info@tantepollewopje.nl, dan zorg ik dat jullie kadootjes zo snel mogelijk naar jullie toekomen. Heel veel plezier ervan!

En aan alle anderen wil ik zeggen:

Bedankt!

Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties, bedankt voor het meedoen en gezellig dat een heel aantal van jullie volger van StudioZakka is geworden.

Tot de volgende :)

P.s. heb je niet gewonnen, maar wil je toch graag zo'n mooie hanger mail me dan even voor de mogelijkheden op info@tantepollewopje.nl



8 opmerkingen:

  1. Leuk voor de winnaars en jij dank je wel voor het organiseren van de give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben een gelukkige winnares! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winnaars: geniet ervan!
    Tante Pollewopje: prachtige hangers!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Ilseh. Ik heb nog veel meer stenen liggen en zal er nog wat meer hangers van gaan maken. Houd mijn blog maar in de gaten :)

      Groetjes,
      Rosalie

      Verwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie