dinsdag 10 april 2012

Knutselfrustselen...

Op 1 mei is de grote dag,
kleine pollewops verjaardag.

The first of may is a big day,
it's my little girl's birthday.

Kleintjes worden o zo snel groot...

Voor de traktatie op het kinderdagverblijf ben ik inmiddels druk aan de knutseldefrustel geslagen. En langzamerhand is er een bende vilten handpoppen de 'Pollekes' genaamd aan het ontstaan...

 Little ones grow up so quickly...

Voor her birthday party at the crèche I'm busy crafting my hands off. And slowly a clan of felted hand puppets is arising... They're called the 'Pollekes'.


Zie hier onze Pollekes:

Take a peek at them:

Dit is een tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved

Dit is een tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved

Nu gauw weer verder, want ik moet er nog een heel stel...

Well, better get a move on, I have a lot more to make...


Tot snel,

See ya soon,



5 opmerkingen:

  1. Wat een werk, maar ziet er wel heel fleurig uit. Daar zullen ze wel heel blij mee zijn.

    Groetjes Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je lieve reactie op Huisliefhuis!
    Leuke knutsel-frutsel-handpoppen :D
    En ik werd vroeger door mijn vader, Tante Pollewop genoemd, dus ik ga je volgen...
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent goed bezig zeg, een hele klus maar wel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een originele traktatie. Je maakt er veel werk van, als dit niet enthousiast ontvangen wordt, dan weet ik het ook niet meer. Erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie