woensdag 9 mei 2012

Kleurige en fleurige schortjes...

Toen ik vorig jaar op vakantie was in Andalucia zag ik overal van die schattige, bontgekleurde schortjes en flamencojurkjes hangen. Leuk voor kleine pollewop dacht ik..., maar bij nadere inspectie bleek de afwerking echt wel héél veel te wensen over te laten!

Eenmaal thuis ben ik mijn eigen versie van het Spaanse schortje gaan uittekenen en met vrolijk, bont gekleurde stofjes achter mijn naaimachien gekropen...
Van het resultaat werd ik erg blij en klein pollewopje ook :)

En daarbij is het niet gebleven, want inmiddels zijn al vele meisjes blij gemaakt met een tante pollewopje schortje... Zo ook Janne, voor wie ik op bestelling deze week dit schortje met haar naam erop maakte:

Origineel tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved

Origineel tante pollewopje ontwerp, © StudioZakka, all rights reserved

Ik hoop dat je er blij mee bent Janne!
Heel veel kook- en speelplezier gewenst...


Wil je meer Kleur & Fleur, kijk dan hier...

P.s. De Spaanse schortjes vind je in verschillende soorten en maten in het winkeltje van tante pollewopje. Wil je er graag eentje met andere stofjes, wil je er een naam op of heb je andere wensen, neem dan even contact met me op via info@tantepollewopje.nl dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Enne voor een leuke swap oftewel ruil sta ik ook altijd open...



5 opmerkingen:

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie