zondag 27 mei 2012

*Pluk de dag op zondag*...

Zon, zee, strand, water, ijs, klein pollewopje en...
haar onafscheidelijke tas.

 *Carpe Diem*
Sun, sea, beach, water, icecream, a little girl and...
her inseperable baggy.



En aangezien de buurtjes zich nog niet bij ons hebben beklaagd ben ik weer lekker in de tuin achter mijn machien gekropen voor een recycleprojectje...

And since we didn't get any complaints from our neighbours yet, I took my sewing equipment outside once again for my next little recycleproject...

Hier alvast een sneak-a-peak:

Here's a sneak-a-peak:



Herkent iemand ze al?

Do you recognize these?

Tja en zoals dat gaat, gaan veel dingen goed, maar aan het einde van de avond ging mijn laatste naaisel compleet de mist in #$%&*!#%! Maar ach, ook chagrijnig worden van een mislukking dat hoort bij het leven in het moment ;)

Wordt vervolgd...

And as it goes, some things go amazingly well and... some things go definitly and utterly bad as was the case with my sewingproject at the end of this evening #$%&*!#%! But, oh well, I guess getting cranky because of a failure, this is also part of embracing the moment ;)

To be continued...


9 opmerkingen:

  1. Ja ja, ik herken ze hoor! Leuk!
    Wat een schatje jouw pollewopje.
    Succes met naaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, de fabeltjeskrant ..... Ben benieuwd wat je aan het maken bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabeltjeskrant, tof!
    Wat een lieve foto's van je pollewopje en die tas, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kleine pollewopje is zo schattig!zonnige groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo, mijnheer de uil! :-) mooi-kindje-foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Natuurlijk, Bor de wolf! Ben benieuwd wat je er van maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk herken ik ze, mijn favoriete TV programma ergens in het begin van de jaren '70....oeps dat klinkt wel als heel lang geleden! Ik ben benieuwd wat het gaat worden, je maakt me nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo lief.... en dat hemdje, smelt..... Je recycleproject ziet er nu al fantastisch uit, je maakt me heel nieuwsgierig! Zalig trouwens in de tuin naaien. Ik naai in de keuken, en doe dan steeds de balkondeuren dicht omdat ik ook bang ben dat ik de buren (het zijn er nogal wat) stoor..... maar goed te lezen dat je dat met een tuin dus ook hebt! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Bor de Wolf en Juffrouw Mier! Leuk zeg. Ben benieuwd naar het resultaat.

    lieve groet,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie