woensdag 27 juni 2012

Een kloddertje Kleur en Fleur...

Op druilerige dagen komen bij ons de verf en kwasten tevoorschijn. Zo maken wij onze eigen Kleur & Fleur op papier. Alhoewel dat was de bedoeling... onze kleine picasso vond zwart namelijk wel erg leuk, dus kleurde alles een tintje richting het bruin. Foutje van mama die de zwarte verf misschien beter achterwege had kunnen laten... Ach ja...




En na gedane arbeid, inspecteerden we even hoe onze plantjes er in ons ieniemieniekleinemoestuinperkje erbij stonden.


En ja, met nog een beetje geduld én een paar zonnestraaltjes kunnen we binnenkort genieten van wat verse aardbeitjes en framboosjes uit eigen tuin. Worden wij wel blij van :)


Fijne dag nog allemaal!

P.s. Het Japanse pakketje wil ik heel graag ruilen met jou, Emmel. Hopelijk brengt het je veel geluk ;) Mail je me even op info@tantepollewopje.nl

10 opmerkingen:

  1. Ik hoop dat je door al die zon van deze week, snel een beschuitje met aardbeien kunt eten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach het gaat om het samen creatief bezig zijn... tja en zwart is en blijft een aantrekkelijke kleur....(of is het geen kleur )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. en zelfs als je het zwart weg laat maken kids er vaak een donkere brij van is mijn ervaring : kwestie van al die mooie vrolijke kleuren door elkaar gooien :) Ach, et gaat om het plezier dat je er samen in hebt he, en al vervend leert je dochter een heleboel! Wil je mij trouwens je adres mailen op mariekeboth79@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh...dat bericht was nog niet af...wat gebeurt er nou? anyway, da's mariekeboth79@gmail.com je hebt je een poos geleden op mijn oude blog opgegeven voor pay it forward, en al ben ik nu verhuisd naar threeforaparty.blogspot.com, dat hele pay it forward gebeuren verhuist gewoon mee, en, anyway, ik heb iets liggen om naar je op te sturen! Dus..... groetjes! Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die aardbeitjes komen er nog hoor :-) en anders mag je er bij mij wat komen halen! Mona (4 jaar) maakt ook al haar tekeningen met donkere kleuren, dat zal ook een periode zijn zeker? Maar ze doen dat zo graag hé :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hhet ziet er toch wel een erg leuk kunstwerkje uit.
    Dat komt goed met die aardbeitjes en framboosjes, binnenkort lekker smullen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lekkere meid en hoe heerlijk dat ze zo leuk schildert!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk! Kliederende kinderen! Ik laat het zwart idd altijd weg, dat brengt juist wat meer kleur en fleur. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie