vrijdag 1 februari 2013

Boekengeluk # 3...

***Dank voor alle warme en meelevende reacties op mijn berichtje over de witte-jassen-ochtend gisteren in het ziekenhuis. Het was fijn om het gebeuren van me af te schrijven en nog fijner om jullie lieve reacties erop te mogen lezen***
 
Op deze duilerige dag wat kleur en gezelligheid in huis met boekengeluk # 3...
 

 
*****
 


 
*****
 
 
*****
 
 
*****
 
 
*****
 
 
 
 
*****
 
Jeugdsentiment, dit boekje was een van mijn favorieten toen ik klein was... Mijn eigen exemplaar staat inmiddels in pollewopjes boekenkast, deze mag in de boekenkast van ons spruitje :)
 
*****
 

 
*****
 
 
*****
 
 
*****
 

 
Deze plaatjes brighten up my day, die van jullie ook?
 
Fijn weekend allemaal!
 



5 opmerkingen:

  1. O, heerlijk zulke lieve plaatjes en ik ben dol op leuke kinderboeken, alleen kocht ik er gister bij de kringloop een aantal om in te knippen,oeps erg hè!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke boekjes allemaal, sommige zijn echt superlief, mooie plaatjes, als dat niet vrolijk is met dit snertweer... Fijn weekend gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi al die tekeningen !
    vrolijk !!
    :-)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leuk, zo schattig die oude plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie