maandag 18 februari 2013

Kaartje krijgen...

Op een goed verborgen enkeling na die de regel bevestigd, vindt volgens mij iedereen in blogland het heerlijk om fijne post op de deurmat of in de brievenbus te vinden. Dus toen ik gisteren bezig was met de laatste aanpassingen aan de adressenlijst voor de geboortekaartjes dacht ik waarom ook niet. We bestellen toch genoeg kaartjes, want ik heb altijd liever wat over dan iets tekort...
 
Daarom bij deze een geboortekaartjes-soort-van-give-away.
 
Vind je het leuk en:
 
Het geboortekaartje is:
♥♥♥ Made by Mama ♥♥♥
 
Beetje afhankelijk van het aantal reacties dat jullie me sturen en het uiteindelijke restant aan geboortekaartjes wil ik na de geboorte van ons spruitje tussen de 5 à 10 geboortekaartjes verdelen en natuurlijk versturen.
 
***Ben je nog geen volger, je maakt me :) door dat te worden***
 
Fijne maandag!
 


16 opmerkingen:

  1. Patricia vd Burgt-Vugsmaandag, 18 februari, 2013

    tuurlijk is het leuk om vrolijke post te krijgen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post kun je niet genoeg krijgen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen betere ppost dan geboortekaartjes :), wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heerlijk idee! en ook slim! wij hadden bij boertje-lief een aanbieding van 250 kaartjes...dus we hebben er ook nog wel wat over :) hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja graag...zo'n heugelijk feit wil ik wel graag een kaartje van.
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou heel graag een kaartje willen ontvangen van spruit! Benieuwd ook wat je ontworpen hebt als geboorte kaart. Sterkte met de laatste loodjes! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben heel benieuwd naar het kaartje dus zou graag eentje willen ontvangen, heb je mijn adres nog voor het geval ik uitverkoren wordt? ;)

    Liefs, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. tuurlijk wil ik dat graag :-)
    zal je linken op mn blog
    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooh, wat leuk! Tuurlijk zou ik een kaartje willen ontvangen en zo niet, dan toch in ieder geval het adres waar ik een kaartje naar toe kan sturen als het zover is.
    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah.. wat een leuk en lief idee! :D Ja, het lijkt me hartstikke leuk om een kaartje te krijgen van de nieuwe, kleine uk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O, Rosalie het lijkt mij super om een kaartje te krijgen als de kleine er is maar er zijn inmiddels al zoveel gegadigden dus als je mijn adres wilt hebben hoor ik het dan nog van je! We gaan je natuurlijk niet op kosten zitten jagen ;-))liefs Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk! Ik doe mee en ben je nieuwe volger ;)

    Groetjes Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhhhhhh Rosalie! Ik zou héél graag een geboortekaartje van je ontvangen, ik had het al willen vragen maar durfde niet zo goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi hoi dit leuke berichtje had ik even gemist deze week.... ik zou het ook heel leuk & bijzonder vinden om van jou een geboortekaartje te krijgen! Groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie