zondag 24 maart 2013

*Pluk de dag momenten* # week 12...

*Pluk de dag* en *Raap de post* momenten om preciezer te zijn, want door de brievenbus rammelde weer een heleboel vrolijke post binnen deze week.
 
Ik werd blij bij het zien van...
 
... heel veel fleurige lentebloemetjes in huis -want buiten bibberde ik teveel om de camera stil te houden en trouwens alle krokusjes hebben het leven gelaten door de vorst, zo jammer- ...
 
Vaas is van de Ikea...
 

Rechts vaas van de kringloop, midden vaasje gekregen van schoonmama en links vaas van de Ikea...
 
 
...een ijverige kleine pollewop in haar rommelspeelhoekje...
 
 
...en zoals in de intro al verklapt, van al die vrolijke post op de deurmat met allerlei lieve cadeautjes die jullie ons stuurden...
 
Klik maar op de linkjes onder de foto's om te ontdekkken wie ons zo verwend hebben deze week!
 
Deze kaart en minislinger kregen wij van haar...
Zij verraste ons met deze lieve hartjesslinger...

...bij het zien van het volgende pakje werd ik alleen al blij van de prachtige postzegels die erop geplakt zaten...
 


...en toen het pakje open ging werd ik nog blijer...

Dit memoryboekje kan maar van één iemand afkomstig zijn en dat is van haar...
...en last but definitly nog least, kregen we ook nog deze prachtige kaart met puzzel...
 
Jammer genoeg geen linkje, want zij heeft nog geen blog...
Dankjewel allemaal voor de lieve presentjes die ons een grote glimlach hebben bezorgd deze week.
 
Allemaal een fijne week met weer heel veel mooie kleine, maar grootse momenten gewenst!
 
P.s. en hopelijk wat warmer weer! Zonnetje, maak je me alsjeblieft in week 13 blij :):):):):)
 
Oja, en dan zou ik nog bijna vergeten dat ik nog een mededeling van technische aard heb vanwege de googlereaderstopperikelen per 1 juli aanstaande. StudioZakka is voortaan ook te volgen via Bloglovin (was eerder ook al, alleen nu staat er een linkje in de rechterkolom!)... Wees welkom :)
 
 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke gezellige post en dat witte tulpenvaasje is prachtig! Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kan me voorstellen dat jij het druk hebt...
    (met post openen hahaha) wat gezellig !!

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die brievenbuscadeautjes! Enne..ik ben al een touwe bloglovinvolger, bevalt me goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijne post een een leuke collectie vaasjes. Het (rommel)hoekje vind ik ook heerlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk, al die mooie vaasjes en kleurrijke bloemen bij elkaar :D Heerlijk rommel-speel-hokje (precies hoe zo'n plek hoort te zijn/heten)
    En lieve post!! Bij gebrek aan lenteweer kan je daar ook wat warmer van worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk ik word helemaal vrolijk van al die vaasjes met kleurige blommetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er vrolijk uit al die voorjaarsbloemen...de tulpenvaas vind ik helemaal te leuk!!
    ..en wat een lieve dingen heb je gekregen..en kleine Pollewop heeft een heerlijk hoekje en ze is zo lekker bezig:)
    groetjes en een fijne week!
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier hebben een paar hardnekkige krokusjes het overleefd... hopelijk blijft dat zo. Zoveel bloemen maakt een mens gewoon gelukkig. En dan al die post, wat fijnnnn!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Rosalie,

    Mag ik je vragen wat je bedoelt met de googlereaderstopperikelen? Mij is opgevallen dat er al meer mensen ook een bloglovin account hebben, ik woon weer onder een steen, want natuurlijk heb ik niets gehoord omtrent blogspot. Zal het eens googlen ;-) voordat ik jou ermee lastig val.

    groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie