dinsdag 2 april 2013

Label Love...

In de week voorafgaand aan de geboorte van babypollewop liep ik over van energie. Het spannende vooruitzicht van een keizersnede gaf me een enorme adrenalineboost. Het ene project was nog niet af of ik was al weer met de volgende bezig. Bezig zijn met mijn handen om innerlijk tot rust te komen. Dat werkte, en het leverde nog leuke hebbedingetjes op ook zoals twee setjes gelamineerde labels.
 
Want zeg nou zelf, een pakje met een label eraan is toch véél leuker dan zonder!
 

Dit setje labels is gemaakt van de jeans van één van mijn positiebroeken, die had ik alvast lekker kapotgeknipt...



 
En een gezellig gestempeld setje...


 
Bij huize pollewop vertrekt geen enkel pakje meer in z'n blootje ;)
 
 


12 opmerkingen:

  1. Patricia vd Burgt-Vugsdinsdag, 02 april, 2013

    erg leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geen blote pakketjes meer!! :-)

    Heb je die jeans labels gelamineerd??? Miet ik ook gaan onthouden... Heb hier geen lamineer apparaat, maar in NL wel!

    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee om het van stof te maken! Ziet er helemaal áf uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super moooi! Love labels :D

    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij hebt je tijd nuttig besteed, erg leuk! Lieve groeten Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi geworden !!
    en ja een positiespijkerbroek is daar uitermate geschikt voor hihi :-)

    liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk!!
    ..en die broek heb je dus nooit meer nodig?
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk dat jouw pakjes een broekje krijgen of een truitje in ieder geval niet meer in hun blootje. De labels zijn zo leuk, dat maakt het pakje nog specialer.
    Leef je maar lekker uit, wij ontvangen graag al dat moois.

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ooo dat heb je fijn gedaan! Positiebroek supergoed besteed en geen blote pakjes meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie