donderdag 10 oktober 2013

De K van Kussen...

Kleine pollewop is helemaal into het alfabet. Bij alles wat haar oog ziet, volgt systematisch de vraag: 'Welke letter is dat?'.
 
Zo drinkt zij voortaan de M van melk en eet de B van boterham. Ze gaat naar de T van toilet om de P van plas te doen. En zo kwam het dat ze me onlangs vroeg, of ik voor haar een K van Kussen wilde maken. Daar volgde, u begrijpt het al, natuurlijk een J van ja op...
 
 
Ik haakte met fluor garen een grote rozet, waarvan ik het patroontje vond ik een heel oude Ariadne.
 
 
Ik naaide een kussentje en stikte er een vrolijk gestippeld kantje langs.
 

 
Et voila, de K van kussen...
 
 
Fijne dag nog!
 
xxx

 
 


17 opmerkingen:

  1. Dit is toch echt de M van Mooi. Of de S van Super. Of toch de E van Echt meiden kussen. Of de B van blij want dat is ze er vast en zeker mee. Groetjes de J van Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, hoe lief <3
    Dat kussen is prachtig en de stoel vind ik heel bijzonder mooi.
    Heerlijk dat ze nu het alfabet begint te leren, geniet maar van deze mooie tijd. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het kussentje de P van prachtig hoor. Het stoeltje is ook al zo'n plaatje. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooooooh wauw!!!! Heel mooi!!!!
    Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook een heerlijke fase, letters en leren lezen.
    Groeten Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De O van origineel en de C van creatief en de F van fleurig en vast ook de Z van zacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. kind vraagt en moeder maakt! Mooi hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De M van mooi! Wat een mooi kussen en heerlijk al die kleuren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hihi ogen gewoon open hoor. Er komt niet zo'n heftig licht vanaf (tenminste die van ons niet). Ik sta natuurlijk niet in voor de gevolgen van eventuele oogschade enzo! Klep hoeft ook niet aangedrukt te worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh mooi en die letters zijn ook zo fijn. De P van prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie