zaterdag 16 november 2013

Hamaplasticfantastic...

Kleine pollewop is into de hamakralen zoals ik hier al liet zien. En stiekem vind ik ze ook wel erg leuk. Ik geniet van de bonte kleurtjes en de veelzijdigheid.  Huize pollewop fleurt in deze donkere dagen helemaal op door alle gezellige vrolijkheid die ermee gemaakt wordt.
 
Wat een ontdekking!
 
Voor kleine pollewop kocht ik de maxivariant van Hama, ideaal voor peutervingertjes. 
Ze maakte er een hartje van...
 
...en nog een hartje...
...voor op haar slaapkamer...
 
 
...ze maakte ook nog een onderzetter of zoiets...
 
 
Gezellig he!
 
Kijkje in ons kastje vol herinneringen...

 
En omdat het fijn is om samen te knutselen aan de grote tafel, kocht ik ook nog fluoriscerende midikraaltjes en een grote pot 'nepperds' bij de Action waar ik een paar hartjes van maakte...
 

 
Kortom, we kunnen wel spreken van een nieuwe verslaving ;-)
 
Mocht je het leuk vinden, kijk dan eens op mijn pinterestbord vol Hamafun.
Daar vind je een heleboel inspiratie.
 
Fijn weekend!
 
xxx



6 opmerkingen:

  1. blijft geinig spul he! Ik wist niet dat ze het ook in een grotere variant hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Rosalie, wat veel inspiratie is er te zien op je Pinterest! Maar je hebt al een aardige verzameling gemaakt met je meiden.
    Fijn weekend.
    groetjes,

    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wist ook niet dat ze hier grote kralen van hadden, ik vind het super! Wat hebben jullie mooie hartjes gemaakt ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier ligt de strijkkralenperiode weer even achter ons maar ze zijn enig. je kan ze ook op bakplaat leggen in een voorverwarmde oven. Ze smelten dan heel leuk tot platte kralen waarmee je dan weer een armbandje kan rijgen. je kunt ook de binnenkant van een bakje bekleden met de strijkkralen en dan even in de oven dan heb je daarna een strijkkralenbakje. als je googled kom je het vast wel tegen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat lief die hartjes, gemaakt door ijverige peutervingertjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve knutselwerkjes! Dochter heeft het talent van haar moeder, leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie