zondag 3 november 2013

StudioZakka in Intagrammomenten...


Zomaar wat momentjes tussendoor die ik afgelopen maand op Instagram plaatste...
 
 
Van linksboven naar rechtsonder:
*heel happy met mijn draadstalen mand van 101woonideeen gekocht als speelgoedopberger*
*oppapaatje en omamaatje op een dierbare foto uit vervlogen tijden*
*kleine pollewop genietend van een lekkere boterham bij oma thuis*
*haakwerkje voor luie bankavonden*
*collage van kleinste pollewop die haar tanden laat zien*
*vrolijk papier van de Zeeman terwijl ik eigenlijk onderbroeken voor kleine pollewop moest kopen*
*kleinste pollewop eet smakelijk een boterham*
*treffende Loesje die een vriendin me (wh)appte*
*genieten van een mooie lucht tijdens het naar huis fietsen*
 
Zitten jullie ook al op Instagram? Laat het me weten dan kom ik bij je langs. Gezellig!
 
Een mooie nieuwe week gewenst!
 
xxx

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk overzicht. ik zit nog niet op IG, volgens mij loop ik dan achter de feiten aan, weet soms nu al niet meer waar ik de tijd vandaan moet halen hihi. Maar wat niet is kan nog komen. Fijne nieuwe week Rosalie, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne maand zo te zien! Ik vind het gezellig je op Instagram te volgen.
    Fijne nieuwe week, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi.
    Mijn Instagram is Craftology_Bee

    Groetjes,
    Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoe aanlokkelijk ook die mooie instagram foto's..... Ik heb zo genoeg computer dingen bij te houden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. neeeee niet op IG ... :-) maar hier geniet ik mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoooo sfeervol je foto's! hier ook geen Instragram, verslavingen genoeg :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie