maandag 16 december 2013

Alle kleine beetjes helpen...

Ik plaats niet zo vaak oproepjes, geloof zelfs dat dit de eerste is op mijn blog, maar in deze oproep wil ik heel graag een bijzonder initiatief onder jullie aandacht brengen.
 
Marieke van 'een dotje wat' plaatste gisteren een oproepje op haar blog om een ziek klasgenootje van haar zoontje en zijn ouders te helpen. Hoe je dat kan doen? Heel simpel, door prachtige kerstkaarten te bestellen. Marieke heeft deze kaarten samen met het jongetje ontworpen. De volledige opbrengst van de actie zal, wanneer het gezin weer op de rit is, aan KiKa geschonken worden. Bijzonder toch!
 
 
 
Ieder klein beetje helpt om een groot doel te realiseren.
 
Oja, en mocht je net zoals ik al andere kerstkaarten hebben gekocht voor dit jaar, dan zijn ze ook alvast leuk om in huis te hebben voor volgend jaar ;)
 
Fijne week allemaal!
 
xxx
 


2 opmerkingen:

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie