zaterdag 18 januari 2014

365 Let's spread some love#4...

Dag 18/365
 
Een hartje van strijkkralen op dag 18 #365letsspreadsomelove

 
boven: dag 14/365 een hartje op een magneet dat ik kreeg van de lieve en creatieve Janina van elke dag zaterdag, het hartje houdt twee van mijn favoriete poloroids van afgelopen zomer vast
linksonder: dag 13/365 hartjes op een slab die ik maakte voor ons kleinste pollewopje
Rechtsonder: dag 12/365 hartjesoorhangers die ik eind jaren '80 of begin jaren '90 maakte en nu nog altijd bewaar in mijn oude sieradenkistje
 
 
Linksboven: dag 15/365 een hartjeskoekje van zanddeeg gemaakt door kleine pollewop
Rechtsboven: dag 16/365 een hartje op een prachtig cadeau dat ik kreeg van lieve Kim van studio sterrestorm voor de geboorte van kleinste pollewopje (erachter een glimps van het geboortekaartje dat ik zelf maakte) 
Onder: dag 17/365 : een hartje op een magnetenvel van de action dat ik niet kon laten liggen
 
******
 
'Waar je ook komt, laat een spoor van liefde achter...'
 
******
 
Met let's spread some love -delen van hartjesfoto's via Instagram of eigen blog- doen mee:
Ben ik je vergeten of wil je ook meedoen, mail me dan even: mail@studiozakka.nl dan voeg ik je blognaam of je instagramnaam toe.
 
Wil je meer foto's van let's spread some love zien, kijk dan op instagram #365letsspreadsomelove.
 
Een mooi weekend allemaal!
 


6 opmerkingen:

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie