zondag 26 januari 2014

Met liefs gemaakt #kussentjes...

Vorig weekend vond ik een klein beetje tijd om achter mijn naaimachientje te kruipen. Dat was zo fijn! Wat is het toch een heerlijk geluid zo'n snorrende machine.
 
Ik maakte een paar kussentjes van allerlei -vintage- stofjes die ik op de stapel heb liggen en in het kader van let's spread some love naaide ik er een  op.
 
 
Op instagram plaatste ik op mijn account @studiozakka op dag 20/365 van #365letsspreadsomelove deze foto:
 
 
Het groene stofje met kleine bloemetjes van het onderste kussen komt uit de lapjesswap en kreeg ik van Marion.
 


 
Fijne week allemaal!
 


17 opmerkingen:

  1. Leuk!! Je kussens zijn echt gezellig geworden.
    X Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk! Mooie stofjes!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kussens! En natuurlijk mocht dat hartje niet ontbreken!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi geworden en wat een leuk stoeltje, Liefs Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk kussen! en vind je kaartenrek ook erg leuk! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kussentjes heb je gemaakt. Volgende maand ga ik beginnen met naailes dan hoop ik wat betere vriendjes te worden met de naaimachine ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk gedaan zo die kussens. Grappig om te zien wat je van "mijn" lapje gemaakt hebt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk! Staat heel gezellig zo!
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit zijn nou gewoon echt gezellige kussentjes, heel leuk! Het stoeltje ook trouwens ;)
    xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk! En dat stoeltje is inderdaad ook erg schattig :-)
    Fijne nieuwe week, xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijke kussens! Dat groene stofje is zó mooi.
    En idd, stoeltje, kastje, hertje, rode melkbus, ook zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, van die ronde kussentjes! LOve them! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  13. o daar zou ik met alle liefde op neer willen ploffen hoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kussens in een super gezellige setting!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Graag gedaan natuurlijk, ik meende jouw al te volgen, maar blijkbaar niet. Nu in ieder geval wel, dan kan ik de volgende hartjes swap niet missen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een mooie stoel!!!!!
    I love it!

    en je kussens ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kussentjes zijn heel erg tof en liefdevol :-) Toffe combinatie van stofjes gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie