zaterdag 8 maart 2014

Let's spread some love #6...

67/365
een hart vol liefs...
 
 
32/365
♥ hartjes maken is fijn... 
 
 
 

Van linksboven naar rechtsonder:
33/365 een hartje van mos...
34/365 een hartje op een boom...
38/365 retrohartjes bij de tentoonstelling van AaBe...
36/365 een hartje op een toiletdeur bij museum Kaapskil op Texel...
35/365 een hartje van strijkkralen ...
41/365 een hartje van druiven...
40/365 hartjes op een lief kaartje van Misscreatuurtje...
39/365 een hartje van hartjespaperclips...
48/365 een hartje gekregen van Elkedagzaterdag...
 
 
37/365
een hartjeskussen gemaakt voor kleine pollewops kamertje...
 
 
 
 
Van linksboven naar rechtsonder:
42/365 een hartje dat ik vorige lente maakte...
43/365 een hartje op een kaartje gekregen van mijn schoonmama...
44/365 een hartje van fluorgeel op een giftlabel waar ik eerder een diy voor maakte...
45/365 een hartje dat ik kreeg van Sinterklaas...
46/365 hartjes op lieve katjes...
47/365 een hartje van slingerende little people...
49/365 een hartje van uitgebloeide narcissen...
50/365 een hartje van van mozaik zomaar ergens op de stoep...
51/365 een hartje op een fijne verrassing van Kaatje...
 
 
Van linksboven naar rechtsonder:
52/365 hartjestekening gemaakt door kleine pollewop...
53/365 hartjes op de poster van Oeteldonk...
54/365 een hartje tussen de bloesembloempjes...
55/365 een hartje op het voormalig Groot Zieken Gasthuis in Den Bosch vlak naast het raam waar kleine pollewop geboren is...
♥ 59/365 een hard hart...
57/365 een hartje in hartje Eindhoven...
58/365 een hartje op de binnenkant van kleinste pollewops geboortekaartje...
56/365 een hartje dat ik tijdens mijn spannende dag tegenkwam...
60/365 een hartje op badboekje dat kleinste pollewop voor haar verjaardag kreeg...
 

 
 
Van linksboven naar rechtsonder:
 
63/365 hartjes heartbreakers...
64/365 een hartje van lieve verfhandjes van neefje Chun...
65/365 een lentehartje...
66/365 een hartje van gejutte vondsten vorig jaar op Texel...
 
 
61/365
een hartjesschaaltje van de kringloop gevuld met kleine kringloopschatten...
 
 
62/365
hartjes op een praalwagen bij de optocht in Oeteldonk...
 
 
 
******

Let's spread some love
 
'Waar je ook komt, laat een spoor van liefde achter...'

 
******

 
Met let's spread some love -delen van hartjesfoto's via Instagram of eigen blog- doen mee:
elkedagzaterdag, bykris, kreamade, studiosterrestorm, miss creatuurtje, karoeza, mim, andbecause, keetjevanlien, mrswitchbitch, punkywunky, #kaatje2014, #vermars, #ireneboecker, familiejuweel , merula, lifeislikeapie, #mjeetje1, #mirjamdownunder, #bloemdoet, #wgrtj, #readkapke

Ben ik je vergeten of wil je ook meedoen, mail me dan even: mail@studiozakka.nl dan voeg ik je blognaam of je instagramnaam toe.

Wil je meer foto's van let's spread some love zien, kijk dan op instagram #365letsspreadsomelove.

 
Een mooi weekend allemaal!

 


10 opmerkingen:

  1. HARTstikke leuk overzicht! Volgens mij als je er op let zie je overal hartjes in. Fijne zondag, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig overzicht van jouw hartjes! Mooi om ze zo bij elkaar te zien.
    Eerlijk gezegd verbaas ik mezelf met jouw 'spread some love' project. Nog steeds lukt het om iedere dag een hartje te vinden en even na te denken over de boodschap daarachter. Op een of andere manier doet het wel iets met me....mooi!
    Fijne zondag xx Janina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk al die hartjes, zo mooi zo'n hele verzameling bij elkaar en ik betrap mijzelf er op dat ik ook steeds vaker hartjes zie;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk al die hartjes weer, heel creatief!! Hoe verzin je het steeds??

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, heel veel hartjes op Vrouwendag! Hartverwarmend weer, hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. :-) super verzameling hartjes !!! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het heeft wat in ons wakker gemaakt, die heerlijke hartjeszoektocht ... zelfs mijn dochters doen ook mee :-) Mooi overzichtje, vol liefde en hartelijkheid! x

    BeantwoordenVerwijderen

Berichtjes lees ik graag. Dankjewel!

Liefs,
Rosalie